مستربچ محصولات اسباب بازی

امروزه دنیای کودکان، دنیای اسباب بازی هایی با رنگ های متنوع است. رنگ اسباب بازی ها به اندازه ای مهم است که، امروزه روانشناسان برای کودکان اسباب بازی هایی با رنگ های خاص توصیه می کنند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. اگر شما فرزندی داشته باشید قطعا این گفته را تایید می کنید که رنگ اسباب بازی به شدت در روحیه ی بچه ها اهیمت دارد. اگر بخواهید برای یک کودک، یک اسباب بازی  تهیه کنید، هنگامی که مراجعه می کنید برای خرید اسباب بازی با دنیایی از طرح و رنگ های متفاوت و منتوع  مواجه می شوید. اگر به این اسباب بازی ها دقت کنید بیش از 80 درصد آن ها از مواد  پلاستیکی تشکیل شده است، اسباب بازی هایی که پایه پلیمری دارند و رنگ هایی شگفت انگیز. شما می توانید تنوع بسیار بالای این محصولات را بواسطه تنوع رنگ آن ها و اشکال آن به خوبی حس کنید. ما امروز در دنیای رنگ می خواهیم شما را با مستربچ های رنگی ویژه اسباب بازی و مستربچ محصولات اسباب بازی آشنا کنیم. با توجه به این که اسباب بازی ها قرار است به صورت مستقیم با بچه ها ارتباط داشته باشد ویژگی مستتربچ های آن به شدت اهمیت دارد.

شرکت دنیای رنگ بواسطه تخصصی که در تولید مستربچ دارد به جهت اهمیت مستربچ های رنگی ویژه اسباب بازی اقدام به تهیه تاییده های لازم از وزارت بهداشت، تاییده های لازم از دانشگاه علوم پزشکی و آزمایشگاه تخصصی پلیمر ایران کرده است. ما در شرکت دنیای رنگ برای شما عزیزان، مستربچ های  رنگی ویژه اسباب بازی با برند نستون پلیمر در 50 شید رنگی مخصوص اسباب بازی تولید و تهیه کرده ایم. با ما همراه باشید تا بتوانید برای تهیه مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی بهترین انتخاب را داشته باشید. ما سعی می کنیم به عنوان یک مشاور به شما بهترین راهنمایی ها را ارائه دهیم.

برای مشاوره همین الان تماس بگیرید

مستربچ چیست؟

قبل از هر چیزی بهتر است به یک تعریف مشترک از مستربچ برسیم که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.  اما قبل از تعریف مستربچ به این سوالات اندکی فکر کنید. به چه علت به مستربچ، رنگ آفرین صنایع پلاستیک می گویند؟ به چه علت تا این میزان در صنایع پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد؟ یک مستربچ خوب  باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ مستربچ یک عامل سازگار کننده فعال می باشد و می توان از آن استفاده های منتوعی کرد. اما بیشترین استفاده آن در صنعت پلاستیک، به عنوان توزیع کننده رنگ و بهبود دهنده خواص می باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع مستربچ می توانید به صفحه خرید مستربچ مراجعه نمایید.

مستربچ در صنعت پلاستیک کاربردهای زیادی دارد و می توان به مستربچ رنگی ویژه لوازم آشپزخانه، مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی، مستربچ های افزودنی ویژه نایلون و نایلکس، مستربچ های ویژه صنایع پت، مستربچ های ویژه محصولات بادی، مستربچ ویژه محصولات خودرویی، مستربچ ویژه محصولات پزشکی و آزمایشگاهی، مستربچ ویژه محصولات لوله و اتصالات، مستربچ ویژه صنایع نساجی، مستربچ ویژه فود گرید، مستربچ ویژه … اشاره کرد. که می توانید تمامی این محصولات را از دنیای رنگ با پاین ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

مشاوره و خرید انواع مستربچ

مستربچ به طور کلی ماده ای پلیمری است که  شامل سه بخش اساسی می باشد. بخش اول مواد شیمیایی افزودنی،  بخش دوم عامل سازگار کننده فعال ( پخش کننده ) و بخش سوم پایه پلیمری . بخش زیادی از مستربچ، پیگمنت (رنگدانه )، مواد شمیایی و افزودنی های شمیایی می باشد و به دلایلی همچون تولید رنگ، کاهش قیمت تمام شده و بهبود خواص به پلاستیک اضافه می شود. بیشترین مستربچ استفاده شده در صنعت پلاستیک  معمولا مستربچ سفید،  مستربچ مشکی، مستربچ رنگی و مستربچ ABS می باشد.

امروزه استفاده از مستربچ به دلیل جایگاه و خواصی که در صنعت پلاستیک دارد به اندازه ای با اهمیت گشته است، که نمی توان به سادگی از آن چشم پوشی کرد. به این دلیل شما به عنوان یک مصرف کننده و یا تولید کننده باید اطلاعات مناسبی از آن داشته باشید تا بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.  مستربچ محصولات اسباب بازی باید خواص متنوع زیادی داشته باشد که در ادامه این بخش به بررسی دقیق آن ها  می پردازیم.به یاد داشته باشید که قیمت مناسب مستربچ دنیای رنگ به دلیل حذف واسطه ها می باشد. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم، تا بهترین کیفیت متسربچ را به شما با پایین ترین حاشیه سود تقدیم  کنیم و با این کار از تولید داخلی در حد توان خود حمایت کنیم. برای خرید مستربچ اسباب بازی می توانید با دنیای رنگ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن شما را برای انتخاب یک محصول مناسب راهنمایی کنند. دنیای رنگ علاوه بر تهران، به تمامی نقاط ایران محصولات خود را ارسال می کند که فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

مستربچ محصولات اسباب بازی باید چه ویژگی های داشته باشد؟

زمانی که ما صحبت از مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی می کنیم، به این معنی است که اولین مشتری و آخرین مشتری این محصولات بچه ها می باشند. در نتیجه باید ویژگی های این محصولات بر اساس نیاز ها و توانایی های بچه ها طراحی شود.

طیف رنگی ویژه اسباب بازی ها

زمانی که شما برای خرید اسباب بازی به مغازه های اسباب بازی فروشی مراجعه می کنید، مشاهده می کنید که برخی رنگ ها بیشتر استفاده شده است. برای مثال زمانی که شما به لودرهای اسباب بازی نگاه می کنید معمولا رنگ آن ها زرد کاترپیلاری است. رنگ اسباب بازی ها معمولا رنگ هایی قرار دادی است که  در اکثر جاهای دنیا این رنگ ها یکسان می باشند. علت انتخاب این رنگ ها این است که روحیه بچه ها همیشه شاد و بشاش باشد و از طرفی آرامش را به آن ها هدیه بدهد. زمانی که شما می خواهید از مستربچ رنگی ویژه محصولات اسباب بازی استفاده کنید باید از رنگ هایی استفاده کنید که در این طیف رنگی خاص وجود داشته باشند. برای مثال شما نمی توانید برای لوگو کودکان فقط از رنگ طوسی تیره استفاده کنید، چرا که شما با این کار به قوانین رنگی  صنعت  اسباب بازی احترام نگذاشته اید.

شرکت دنیای رنگ مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی با برند نستون پلیمر را در 50 شید رنگی متفاوت تهیه کرده است و شما با خرید از شرکت دنیای رنگ می توانید به تنوع بسیار بالای این رنگ ها دست داشته باشید. همچنین می توانید با تماس با مشاورین شرکت دنیای رنگ برای انتخاب رنگ محصولات اسباب بازی خود از مشاور تخصصی استفاده کنید. برای مثال شما رنگی که برای کالاسکه های اسباب بازی استفاده می کنید نمی توانید برای خانه شادی و یا توپ بچه استفاده کنید. همچنین ما در شرکت دنیای رنگ به شبیه سازی رنگ های خارجی اقدام کردیم و می توانیم به شما مستربچ هایی با طیف رنگی متفاوت و با کیفیت فوق العاده عالی  ارائه دهیم مانند مستربچ های توپ رنگی بیلیارد و… .

مستربچ محصولات اسباب بازی

فاقد سرب و فلزات سنگین

زمانی که صحبت از اسباب بازی بچه های می شود یک  نگرانی که همیشه مخصوصا برای بچه های کوچک وجود دارد این است که بچه ها هنگام بازی کردن با  اسباب بازی های خود را  آن ها را در دهان خود می کنند. بچه ها در سنین کودکی معمولا با لمس کردن و یا خوردن با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می کنند در نتیجه نمی توان به خاطر این کار آن ها به بچه ها خورده گرفت ما باید محصولاتی را تولید کنیم که بچه ها به سادگی از آن استفاده کنند. مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی باید فاقد هرگونه سرب و یا فلزات سنگین باشند تا بچه ها اگر اسباب بازی های خود را در دهان خود کردند مشکلی نداشته باشد. البته بهتر است زمانی که مشاهده می کنید کودکان اسباب بازی های خود را در دهان خود کردند، از این کار جلوگیری کنید.

مستربچ رنگی محصولات اسباب بازی باید فود گرید باشند و از مواد اولیه بهداشتی تهیه شده باشد. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردارد است. ما در شرکت دنیای رنگ برای تولید مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی از مواد اولیه کاملا بهداشتی استفاده می کنیم. پایه های پلیمری مستربچ های  رنگی ویژه اسباب بازی با برند نستون پلیمر : « PP – PE – PS – ABS – PC – PCC – PO » می باشد. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین شرکت دنیای رنگ از طریق راه های ارتباطی مختلف ارتباط برقرار کنید.

مشاوره رایگان مستربچ محصولات اسباب بازی

کیفیت بالا داشته باشد

این موضوع شاید در نگاه اول خیلی کلی به نظر برسد. منظور از کیفیت بالا داشته باشد چیست؟! اما منظور ما این است که مستربچ های رنگی ویژه اسباب بازی حتما تحمل حرارتی بالا داشته باشد. برای درک بهتر این موضوع برای شما مثالی میزنیم. ممکن است محصول اسباب بازی تولیدی شما به  رنگ زرد کاترپیلاری نیاز داشته باشد و از طرفی اسباب بازی شما به مستربچ های افزدونی ABS نیز به جهت استحکام بیشتر نیاز داشته باشد.  زمانی که شما مستربچ های رنگی ویژه اسباب بازی را با مواد اولیه پلیمری خود ترکیب می کنید ممکن است به جهت مواد اولیه ای که استفاده می کنید، برای تولید نیاز به درجه حرارت بالا داشته باشند. اگر مستربچ های شما از کیفیت پاینی برخوردار باشند، شما مستربچ زرد کاترپیلاری خریداری کرده اید ولی رنگ نهایی محصول شما قهوه ای خواهد بود.

این موضوع به دلیل کیفیت پایین مستربچ های خریداری شده  شما می باشد و مستربچ های رنگی شما در فرآیند ادغام و تولید سوخته است. و به جای رنگ زرد کاترپیلاری شما به رنگ قهوه ای دست پیدا کرده اید که به هیچ وجه برای اسباب بازی قابل قبول نیست. ما به شما در دنیای رنگ این اطمینان خاطر را می دهیم که خرید مستربچ اسباب بازی را در بالاترین کیفیت انجام می دهیم و برای اطمینان خاطر شما می توانیم یک نمونه از محصول اولیه را برای شما ارسال کرده تا کیفیت مواد اولیه را به خوبی مشاهده نمایید.

Lite Fastness  بالا داشته باشد

یکی از مهم ترین ویژگی های مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی این است که لایت فستنس بالا داشته باشند. لایت فستنس به معنی مقاومت رنگی محصول شما در مقابل نور خورشید می باشد.  اگر دقت کرده باشید محصولات پارکی ماننده سرسره های پلاستیکی به شدت در معرض نور خورشید می باشند و یا سه چرخه های پلاستیکی که کودکان که به اشکال متفاوت در بازار موجود می باشند به طور قابل توجه ای در مقابل نور خورشید می باشند. اگر لایت فستنس این محصولات در بازه 6.5 تا 8 باشد، به این معنی است که نور خورشید باعث پرش رنگی آن ها نمی شود و از طرفی اگر این عدد پایین تر باشد باعث آسیب رسیدن به رنگ محصول شما می شود و پس مدتی به اصطلاح شما پرش رنگ پیدا می کنید.

رنگ محصول شما به مرور زمان شروع به کم رنگ شدن و یا کدر و مات شدن می کند که نشان دهنده ضعف رنگ محصول شما می باشد. اگر شما از مستربچ رنگی ویژه اسباب بازی با لایت فستنس بالا استفاده کنید در هنگام فروش و بازاریابی محصول خود می توانید به عنوان یک عامل کلیدی و یک مزیت رقابتی به آن اشاره داشته باشید. ما در شرکت دنیای رنگ مستربچ های رنگی ویژه اسباب بازی از برند نستون پلیمر با لایت فستنس بالا در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید با استفاده از این محصولات به صورت قابل توجه ای به دلیل کیفیت بالای محصول خود رو فروش خود تاثیر بگذارید.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

ثبات رنگی بالا داشته باشد

در بخش های قبلی ما چند باری به این موضوع اشاره کردیم که ممکن است محصول تولیدی شما، در دهان کودکان برود و این موضوع باعث می شود که میزان شست و شوی این محصولات تا حدودی بالاتر برود و از طرفی ممکن است که این محصولات با دیگر اسباب بازی اصطحکاک داشته باشند.

به طور کلی مستربچ های  رنگی ویژه صنایع اسباب بازی باید ثبات رنگ و کیفیت بسیار بالا داشته باشند و به سادگی از بین نروند. برخی از تولید کنند ممکن است به این موضوع اهمیت زیادی ندهند، اما این دوستان با این کار به صورت جدی به کسب و کار خود آسیب زده اند. تخصص ما درشرکت دنیای رنگ تولید مستربچ با ثبات رنگی بالا برای  صنایع تولید اسباب بازی و دیگر صنایع پلاستیکی می باشد.

خرید مستربچ محصولات اسباب بازی

ما در این بخش به بررسی ویژگی های لازم برای مستربچ های رنگی ویژه صنایع اسباب بازی پرداختیم و از طرفی به تعاریف اولیه مستربچ نیز اشاراتی داشتیم. مستربچ های  رنگی ویژه صنایع اسباب بازی ممکن است دارای ویژگی های بسیار بیشتری باشد که در حوصله این بخش قرار نمی گیرد، ما سعی کردیم به مهم ترین ویژگی ها اشاره داشته باشیم و در صورتی که ویژگی خاص دیگری مد نظر شما باشد می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و درباره آن مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ما در شرکت دنیای رنگ تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا با تولید انواع مستربچ ها با برند نستون پلیمر به شما خدمات مناسبی را ارائه دهیم. شما می توانید مستربچ های  رنگی ویژه صنایع اسباب بازی در کوتاه ترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت رایگان از ما تحویل بگیرید و هم چنین می توانید برای مشاوره بهتر با کارشناسان ما به شماره 02177349664 تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره آن ها استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است تخصص ما فقط تولید مستربچ های  رنگی ویژه صنایع اسباب بازی نیست و ما مستربچ های مشکی، مستربچ های سفید، مستربچ های رنگی  و مستربچ های افزودنی متناسب و به صورت کلی هر نوع مستربچی که شما مدنظرتان است را تهیه کنیم و با توجه به نیاز شما را  با برند نستون پلیمرعرضه می کنیم. لازم به ذکر است شما می توانید اقدام به خرید مستربچ رنگی محصولات اسباب بازی در تهران و سراسر ایران نمایید تا در سریع ترین زمان محصولات خود را در اختیار داشته باشید. قیمت مستربچ محصولات اسباب بازی بسیار مناسب است و دنیای رنگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت محصولات خود را به شما تقدیم خواهد کرد.

Call Now Buttonمشاوره رایگان و استعلام قیمت