مستربچ رنگی ویژه محصولات آشپزخانه

امروزه یکی از مهم ترین صنایع فعال در ایران صنایع پلاستیک می باشد. این صنعت به اندازه ای مورد استقبال قرار گرفته است، که تولید کنندگان علاوه بر بازار داخل به فکر جذب بازار کشور های اطراف نیز می باشند. در این صنعت ما برای رنگدهی به محصولات از مستربچ رنگی استفاده می کنیم. مانند مستربچ سفید، مستربچ مشکی و مستربچ رنگی. البته با توجه به نیاز هر صنعت مستربچ های ما باید ویژگی منحصر به فردی داشته باشد و با توجه به مواد اولیه ای که قرار است با آن ترکیب شود، باید پایه پلیمری متفاوتی نیز داشته باشد. برای مثال در محصولات اشپزخانه باید مستربچ های ما باید دارای شید به روز رنگی باشد، مستربچ رنگی ویؤه محصولات آشپزخانه ما باید مقاومت نوری بالا داشته باشد، مستربچ آشپزخانه ما باید درصد مصرف پایین و بهینه داشته باشد، مستربچ رنگی لوازم آشپزخانه باید از مواد اولیه بهداشتی تهیه شده باشد، مستربچ ویژه لوازم آشپزخانه ما باید تحمل حرارتی مناسب داشته باشد و… . تعداد زیادی ویژگی دیگر که امروز در دنیای رنگ به بررسی آن می پردازیم.

شما می توانید با توجه به نیاز خود، ویژگی های دیگری نیز به آن اضافه و کم کنید. البته به یاد داشته باشید زمانی که شما اقدام به خرید مستربچ می کنید بسیار مهم است که شما از واسطه خرید می کنید و یا ازتولید کننده اصلی.  شاید باید خود فکر کنید که این موضوع فقط به علت قیمت پایین تر است،  اما چنین نیست. زمانی که شما از واسطه خرید می کنید ممکن است نتوانید محصول با کیفیت مورد نظر خود را پیدا کنید و از مستربچ های متفرقه و با قیمت پایین تر استفاده کنید و این کار به صورت جدی به محصول شما آسیب می زند.

ما در  دنیای رنگ، مستربچ ویژه محصولات خانه و آشپزخانه را با توجه به نیاز شما با بالاترین استاندارد ها و بالا ترین کیفیت با برند نستون پلیمر به شما تقدیم می کنیم. و در صورت اولین خرید از ما به سبب کیفیت بالای محصول، قیمت بسیار مناسب محصول و سرعت زمان کوتاه تحویل محصول، شما تبدیل  به مشتری های ثابت و همیشگی ما تبدیل می شوید. با ما تا انتهای این بخش همراه باشید تا به شما به عنوان یک مشاور آموزش بدهیم چگونه می توانید، مستربچ مناسب محصولات آشپزخانه تهیه کنید.

استعلام قیمت و مشاوره محصولات مستربچ آشپزخانه

چرا در محصولات پلاستیکی آشپزخانه از مستربچ استفاده می کنیم؟

مستربچ چیست؟

در ابتدا به صورت بسیار خلاصه به تعریفی واحد از مستربچ می پردازیم. مستربچ مواد پلیمری می باشند که دارای رنگ دانه، مواد افزودنی و یا مواد پر کننده  می باشند. مستربچ به دلیل کیفیت رنگدهی عالی و همچنین به دلیل بهبود خواص محصولاتی که با آن ترکیب می شود بسیار مورد توجه صنعتگران، مهندسان شیمی و مهندسین متالوژی می باشد.  مستربچ به صورت گرانول های استوانه ای، گرد و عدسی شکل می باشد و در انواع مستربچ سفید، مستربج مشکی، مستربچ رنگی، مستربچ فیلر، مستربچ یو وی، مستربچ افزودنی و مستربچ اصلاح ساختاری استفاده می شود. این محصول با ارزش به دلیل صرفه جویی های اقتصادی و بهبود کیفیت جزء غیر قابل حذف در صنعت پلاستیک و دیگر صنایع ما می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله خرید مستربچ  و یا مقاله « مستربچ های افزودنی»  مراجعه کنید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

مستربچ آشپزخانه چیست؟

زمانی که به محصولات آشپزخانه نگاه می کنیم، در محصولات  مختلف آن از مستربچ استفاده می شود. شاید شما فکر کنید که مستربچ فقط برای محصولات پلاستیکی آشپزخانه است مانند ظروف پلاستیکی با تراکم های متفاوت و یا برخی از ابزار های آشپزخانه استفاده می شود. اما شما در اشتباه هستید، به دلیل این  که زمانی که شما به محصولات با دوام آشپزخانه یا اصلاحا «  durable goods » نگاهی می اندازید برای بدنه آن ها از مستربچ های ویژه آشپزخانه  استفاده می شود.

برای مثال زمانی که شما به یخچال آشپزخانه نگاه می کنید. در قسمت داخلی آن از مستربچ ABS  سفید استفاده شده است و یا اگر شما به همزن، غذا ساز و…  نیز نگاه کنید،  از این قاعده مستثنی نیستند و در آن ها نیز از مستربچ ویژه اشپزخانه استفاده می شود.  البته به یاد داشته باشید مستربچ محصولات آشپزخانه در بخش وسایل با دوام و با وسایل پلاستیکی به صورت کاملا متفاوتی می باشند و هریک از آن ها باید از مستربچ مورد نیاز خود استفاده کنند. ما در ادامه این بخش به بررسی ویژگی های  مورد نیاز هریک از این  محصولات می پردازیم با ما همراه باشید تا به عنوان یک مشاور صنعتی به راهنمایی شما بپردازیم.

همیچنین شما می توانید با تماس تلفنی با مشاورین دنیای رنگ به صورت رایگان از مشاوره تهیه مستربچ مورد نیاز خود بهره ببرید. مشاوران شرکت دنیای رنگ مستربچی را به شما معرفی می کنند که از هر لحاظ مناسب کار شما باشد. لازم به ذکر است مستربچ های دنیای رنگ از بهترین برند بازار مستربچ می باشند با برند نستون پلیمر به شما عرضه می شوند.

مشاوره رایگان خرید مستربچ آشپزخانه

 

ویژگی مستربچ محصولات پلاستیکی آشپزخانه  

محصولات آشپزخانه به دلیل کاربرد های متفاوتی که دارند، از مستربچ های متفاوتی نیز استفاده می کنند. ما در این بخش به بررسی ویژگی های متفاوت مستربچ ها می پردازیم. به این نکته مهم نیز دقت داشته باشید که پایه پلیمری محصولات پلاستیکی بسیار مهم است و زمانی که شما اقدام به خرید مستربچ محصولات آشپزخانه می کنید باید به مشاور و یا فروشنده، این موضوع را خاطر نشان کنید. حتی در صورتی که مستربچ های خریداری شده به  صورت عمومی تولید شده باشد، این وظیفه شما است که این موضوع را اطلاع دهید.

  • دارای جدول رنگبندی ویژه باشد

زمانی که شما به محصولات پلاستیکی آشپزخانه نگاه می کنید معمولا به دلیل استفاده بهداشتی که از آن ها می شود، دارای رنگبندی روشن می باشند و بیشتر  بین رنگ های سفید تا تم رنگ های اصلی لایت  ( مانند شیری )مورد استفاده قرار میگرند. زمانی که شما از ظروف آشپزخانه استفاده می کنید، اگر دقت کنید معمولا آن ها چند رنگ محدود دارند و این رنگ ها به نحوی است که آلودگی، چربی و… را به خوبی نشان می دهند. این موضوع از چند جهت می تواند  برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصولات اهمیت داشته باشد . اول از همه این که این محصولات به دلیل نوع استفاده ای که می شوند باید پاکیزگی آن ها به صورت چشمی قابل مشاهد باشد. در مرحله بعد، معمولا از رنگ هایی استفاده می شود که این رنگ ها  به لحاظ روانشناسی به شما آرامش می دهند و از طرفی به شما کمک می کنند که از غذا و یا نوشیدنی خود لذت بیشتری ببرید.

البته به یاد داشته باشید این موضوع به سیاست های کلان فروش، تولید کننده نیز بستگی دارد. ممکن است شما تولید کننده ظروف پلاستکی فشرده باشید و به کافه ها جنس بفروشید و با توجه به نیاز آن ها از مستربچ مشکی استفاده کنید. که وِیژگی های مستربچ آشپزخانه ای را نیز دارا باشد. ما در شرکت دنیای رنگ می توانیم انواع مستربچ های آشپزخانه را با توجه به نیاز شما با جدول رنگبندی ویژه با برند نستون پلیمر به شما تقدیم کنیم که برای اطلاع از قیمت مستربچ محصولات آشپزخانه کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

استعلام قیمت محصولات مستربچ آشپزخانه

محصولات را براق، شفاف و یا شاین کند

زمانی که شما به محصولات پلاستیکی آشپزخانه مانند لیوان ها، ظروف کاسه ای، ظروف فریزی، و… نگاه می کنید. معمولا این محصولات از براقی و شفافیت خاصی برخوردار هستند.  در صورتی که اگر شما به این محصولات قبل از ترکیب با  مستربچ های آشپزخانه نگاهی بیندازید، مشاهده می کنید که اغلب آن ها سطحی زبر و رنگی کدر و مات دارند، شما در نگاه اول حاضر به استفاده برای هیچ کاری از ان ها  نخواهید بود. مستربچ های آشپزخانه باید زمانی که به  محصولات پلاستکی اضافه می شوند، کیفیت ظاهری آن ها را تغیر دهند و آن ها را به صورت قابل توجه ای  چشم نواز کنند. البته خرید مستربچ های آشپزخانه فقط وفقط به رنگدهی مربوط نمی شوند ما در ادامه به ویژگی های بیشتر برای این محصولات اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید تا با دیگر ویژگی های این محصول جذاب پلیمری بیشتر آشنا شوید.

مستربچ محصولات آشپزخانه

در مقابل حرارت مقاوم باشند

زمانی که ما صحبت از ظروف آشپزخانه ای می کنیم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که  در موارد بسیاری از آن ها برای استفاده از غذای بسیار داغ استفاده می کنیم. مستربچ های آشپزخانه ای علاوه بر رنگ دهی باید بتوانند، رنگ خود را در مقابل تغیرات دمای شدید حفظ کنند. همان طور که میدانید گرما زیاد می تواند باعث از بین رفتن و کدر شدن رنگ شود و می تواند این آسیب در زمان استفاده نیز گاها بدتر شود. به طور مثال اگر شما برای ظروف سوپ خوری خود، از مستربچ های بی کیفیت استفاده کنید. ممکن است در نگاه اول به شدت رنگدهی و قوام عالی داشته باشد، اما زمانی که شما از سوپ داغ استفاده می کنید ممکن است طعم آن را اندکی تغیر دهد. این موضوع در لوازم آشپزخانه که به صورت دائم با مزاج ما سر کار دارد، به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد. مستربچ محصولات اشپزخانه باید علاوه بر رنگدهی هم به بهبود زیبایی محصول کمک کند و هم به بهبود کیفیت محصول کمک کند.

به یاد داشته باشید قبل از تهیه مستربچ مورد نیاز خود بهتر است به طور کامل، مورد استفاده خود را برای فروشنده توضیح دهید تا بتواند به شما راهنمایی های کامل و جامعی ارائه کند.

تثبت رنگ بالا

یکی دیگر از مواردی که برای مستربچ های آشپزخانه ذکر می شود، توانایی حفظ رنگ بالا می باشد. چشم نوازی محصول در لحظه خرید یک بحث است ولی ماندگاری رنگ محصول بحثی دیگر است. اگر دقت کرده باشید زمانی که ما برای خرید محصولات پلاستیک آشپزخانه مانند لیوان، بشقاب و… مراجعه می کنیم همیشه اولین سوالی که از فروشنده می پرسیم همین سوال است. « ماندگاری رنگ محصول شما به چه صورت است، من این محصول را ممکنه چند وقتی استفاده نکنم آیا تثبت و قوام رنگ دارد؟ »

با توجه به تخصص ما در حوزه تولید مستربچ گاها زمانی که با برخی از تولید کنندگان راجب علت خرید آن ها از ما سوال می کنیم، پاسخ جالبی دریافت می کنیم. شما را به مطالعه یکی از این پاسخ ها دعوت می کنیم:

« من شرکت شما را به علت خوش نامی و تحقیقاتی که انجام داده ایم انتخاب کرده ایم. ما تقریبا 6 ماه قبل اقدام به خرید مستربچ از یکی از برند های متفرقه کردیم. زمانی که مقداری از مستربچ را برای تست خریداری کردیم از کیفیت و رنگدهی آن راضی بودیم، خرید اصلی خود را در پارت یک انجام دادیم و محصول خود را تولید کردیم و به انبار منتقل کردیم. حال پس از گذشت تقریبا 5 ماه، رنگ محصولات ما به صورت کدر در آمده است و به نوعی بیش از 70 درصد محصولات ما دچار پرش رنگ شده است… . »

قیمت مناسب

یگی دیگر از چالش هایی که شما به عنوان تولید کننده همیشه خواهید داشت، چالش قیمت است. البته این چالش برای ما نیز وجود دارد. چرا که قیمت اولیه برای تولید مستربچ محصولات آشپزحانه برای ما نیز دچار افزایش می شود اما با این حال شرکت دنیای رنگ تمام توان خود را به کار گرفته است تا بهترین کیفیت محصولات را با مناسب ترین قیمت و با پایین ترین حاشیه سود ممکن در اختیار شما قرار دهد. ممکن است شما هنگام تحقیق و پرس وجو قیمت های پایین زیادی را پیدا کنید و اگر شما از محصولات بی کیفیت استفاده کنید، در اولین مرحله به کسب و کار خود خیانت کرده اید. شما می توانید قیمت مستربچ محصولات آشپزخانه را با دیگر جاها مقایسه کنید اما مطمئن باشید کمتر جایی است که بتواند این کیفیت را به همراه این قیمت با برند نستون پلیمر به شما تقدیم کند. پس همین الان برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

مشاوره و استعلام قیمت مستربچ آشپزخانه

 مستربچ خاصیت ABS  داشته باشد

در بخش قبل صحبت هایی از مستربچ مورد استفاده در کالاهای با دوام آشپزخانه مانند یخچال، فریزر، هم زن و… انجام دادیم، مستربچ مورد استفاده قرار گرفته در این صنعت، مستربچ ABS است، اما مستربچ ای بی اس چیست؟ زمانی که صحبت از کالا های با دوام می شود شما باید از مستربچی برای آن ها استفاده کنید که بالاترین کیفیت را داشته باشد و در گذر زمان نیز از خود مقاومت بالایی نشان بدهد. معمولا برای این وسایل از مستربچ ای بی اس استفاده می شود چرا که دارای ویژگی های مناسب زیادی می باشد ازجمله :

  1. مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه
  2. تحمل حرارت بالا
  3. عایق بودن نسبت به جریان برق
  4. مقدار مصرف کم
  5. رنگدهی بالا
  6. استحکام بالا
  7. … .

پر استفاده ترین مستربچ ABS  در صنایع مختلف معمولا مستربچ سفید و مستربچ مشکی می باشند.  با توجه به اهمیت این موضوع در آینده مقاله ای برای شما تحت این عنوان ثبت خواهیم کرد. توجه داشته باشید کیفیت مستربچ ای بی اس به شدت باید مورد توجه شما باشد و سعی کنید فقط وفقط از تولید کنندگان معتبر تهیه کنید. کوچکترین ناخالصی ممکن است برای شما هزینه زیادی به همراه داشته باشد.

خرید مستربچ ویژه محصولات آشپزخانه

صنعت تولید لوازم آشپزخانه یکی از معروف ترین صنایع در ایران می باشد و برای رنگدهی لوازم مختلف خود نیز از انواع مستربچ ها استفاده می کند. ما سعی کردیم به عنوان یک مشاور امین به شما اطلاعاتی در مورد مستربچ ها بدهیم. شما را با ویژگی های مختلف آن ها اشنا کنیم و شما  دید متفاوتی از محصولی که قرار است خریداری کنید، داشته باشید. مهم ترین رکن برای ما همیشه خرید شما با چشمانی باز و به صورت کاملا آگاهانه است ما در شرکت دنیا ی رنگ تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا بخشی از مواد اولیه مورد نیاز صنعت پلاستیک را به صورت مستربچ با برند نستون پلیمر با بالاترین کیفیت و پایین ترین حاشیه سود ممکن به دست شما برسانیم. در کنار این محصولات، دنیای رنگ محصولات دیگری نظیر مستربچ محصولات اسباب بازی، مستربچ لوله و اتصالات، مستربچ رنگی، سفید و … نیز دارد که با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها سفارش دهید و استفاده کنید.  شما می توانید برای اطلاعات بیشتربا مشاوران شرکت دنیای رنگ تماس بگیرید و به صورت رایگان از اطلاعات آن ها بهرمند شوید و محصولی مناسب را خریداری کنید.

مشاوره رایگان و سفارش خرید مستربچ

Call Now Buttonمشاوره رایگان و استعلام قیمت